21/12-2010

heej alla bästa små vännerXD<33

i går va jag ju på träning och det gick jätte bra tycker jag så film finns på youtube!<3

i dag var dt först skolan sen ner på sntan med elin sen till gårn och där skulle jag gå på tova och vet ni vad som hände?? jag skulle sätta på vattnet och den där konstig sak låsnade så dt sprutade ut vatte och jag fick panig!! fan va läsgit dt va! men sen fick jag åka med elin och hennes pappa sladade hela tiden så vi snurade runt ett varv så nu sitter jag härXD<33
fan vilken härlig dag det ända som skanas är att rida min gryma underbara älskade ponny karpaccio skanar dig redan:/<333 men nu är dt inte långt kvar till jul lov och julafton då kan jag träffa henne hela dagarna<333C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0