2/12-10 du är som en gud




skola sen var jag med sofie och flumade runt hemma oss henne och vet ni dom har en ineboende därXD sen kom mamma och pappa som hemtade mig och hemma byte jag om och åkte upp till stallet och red slöa doddi på banan men han va ju iaf snäll och sen ställde jag in honom i wancies box och sen red jag wancie och hon va jätte snäll och sen hoppade jag ett språng och hon hoppade så högt så jag tappade balansen men kom upp igenXD

dagens bild: den är tagen några dagar efter jag fick hem karpaccio. Hon var jätte snäll när jag red på banan och hoppade några språng kommer inte ihåg mycket mer men en jätte fin bildC=<33 snart tävling också med karpaccio,doddi&Wancie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0