5 desember You are successful wancie



dagens bild: en bild från i sommars när jag tränade min underbara karpaccio fin minnen dt där !XD<33

i dag var dt upp och klä på sig och åka upp till stallet packa in sakerna i bilden och in med en nervös wancie och åka till liljas rid hur och när jag kom dit så gick jag banan två gånger och sen hoppa upp i saden och skritta och trava i ungefär 1tmme och sen in på framhoppningen där var dt trångt som fan så hon blev mer galen en inan men sen när jag gick ut lungnade hon ner sig men ine på banan var hon jätte fin och gick nolla men red inga snäva svängar i omhoppningen så jag kom 4a och tvåa i mini km fan va underbara hon är och sen åkte mamma och syrran hem medans jag ståg på banan och hjälpte till i 110 och 120 klassen. mycket fel var dtXD så jag blev kanska varm för vi tåg upp hindrena hela tidenXD men sen hem och äta och sitta här och laddade upp filmen på wancie förut men batteriet på kamarn tåg slut så laddar upp karpaccios film i morgon kanseXD<3

tränar i morgon med karpaccio för tordC:<33

fim på wancie| http://www.youtube.com/watch?v=8x5IYyJ17DU |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0