här i genXD

hej i gen små grisar<33

va i stallet i dag sen och red älsklingen på banan och hon var jätte ducktig både i galopen och traven sen när hon hade varit så ducktig fick hon hoppa en omhoppnigs sväng på 110cm fick ju höga hidrena då dom va på 50cmXD
känns facktigs bra nu när man höger hinderna i stället för att sänga dom;) sen så funderar jag på att skriva upp mina bästa tips om unghästar har ju haft 4 och karpaccio var ju inte utbildad;) men då får det bli i morgon:) för är trött som fan för jag somnade 3 i natt för trulsen min katt snarkade i örat på mig och så skrek han i sömnen stakas liten:s Men nu är det bestämt att det blir L:A i skogslotten den 5/3-11 älskar ponnyn<333




syrran hittade en bild på doddi där han står på en ridskola ( inan vi köpte honom då han var 5år)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0