hej!!

hej små sötnosar<33

I går va jag ju i lkp men allt va i M-XXL så dt blev inte så mkt men en kläning till galan och smycken tillXD och så köpte jag jeans på gina och en tröja<3 sen stängde dom men ska åkat till lkp snart i gen för syrran hittede bara en kläning<3 sen så åkte vi förbi stallet och tog in Karpaccio, Doddi och Mondrian E men dom ville nt komma in så jag blev assa kall om bena:S men för sötnosen gör jag allt skulle kuna hoppa från en bro för henne<333

I dag blire att åka upp till stallet och nu är dt typ bestämt att jag ska starta min första l:a i skogslotten den 5/03-11<33 men ska starta en L:B i heda den 13/02-11<333

och så börjar tord sina träningar v2 men jag har min första träning månadag v3XD tränar ju varanan vecka för att hon ska gå så lite hoppning som möjlit i mellan tävlingarna för då tröttnar hon inte på hoppning<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0