Jag älskar sagor som är värklighet

hej små bebisar<3

vad gör jag? jo jag sitter vid darton och fick lusst att skriva liteXD i dag blev det att åka upp till stallet kl 11 och förs red jag Mondran i hop med syrran som red 3åriga sklättis som inte är våran men hon som ska rida den vill inte så lina rider honom så att han ska lära sig att skogen inte är farlig. Vi red två varv i dag i både galap, trav och skrit jätte duktiga var domXD sen red jag en pigg ponny som tyckte att man skulle vara först hela tiden så hon blev lite sur och hoppade rakt upp och ner men hon lungnade ner sig tur att man är van i knäppa hästar;) tycker faktis att jag har bra balans fast hörselskaddan ni vet la att balansen sitter i hörsen typ;) sen så hade hon tappat ett benskyd så jag fick gå runt hela slingan i loppskogen så det tog 1timme men hittade inte skyddet sen åkte jag hem vid 4 och har tagit det lungt och funderar på om jag ska åka på clear round på 120cm men för se hur dt blir;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0