8/1

vaknade 7 och åkte upp till stallet fixade först stallet undertiden hon åt mat sen rid jag i hop med lina och mamma doddi och sklätis karpaccio var jätte snäll och jätte jätte piggXD<33Sen åkte vi hem. lina och jag tränade tussan  hon var så jävla ducktig min söta katt <33 sen så åt vi sen åkte lina och mamma upp till sallet och red Mondrian och wancie och jag gick ner till jennipher som var i stallet men när jag kom var hon klar så vi gick hem till henne och sen till mig sen ner till stallet och kvällsfodra i jenniphers stall<3 sen hem till jennipher för hon skulle äta och sen hem till mig och nu gick hon hemXD<33

en jätte fin dikt


Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

jaså :) de tigrerade ja fött upp har haft randiga fötter!:P , precis! :) vad är de för hästar du har?

2011-01-08 @ 23:31:09
URL: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0