hemma;)

i dag blev dt att va i stallet och karpaccio fick röttljusbehanling han är lite stel på några pungter som ska behandlas i veckan så att hon är helt bra till tävlingen men hon var helt rak när hon kom var hon sne älskar dig karpaccio sen red jag henne ett varv i loppskogen bara skrit och trav med mamma och molle gick jätte bra hon var jätte fin i formen<33 sen red jag doddi och han var lite slö men jätte snäll sen så ska den nya hästen flytta i kväll:S och i morgon är dt hoppträning för tord fan va kul har inte hoppat på 2 veckor bra för nu är hon ut vilad hoppas licensen kommer snart så vi kan anmäla till jönköping vill ju inte rida lokalt längre men om den inte hiner komma så ska jag rida L:B på lördagen iställetXD men jag tror den kommer snart<33


ÄLSKAR DIG KARPACCIO DU ÄR UNDERBAR FÖR MIG<333  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0