:D

Tjoo<33

i dag har jag inte gjort mkt:P syrran va ju och tävlade i dag:P och dt gick bra som varligt i L:B fick hon 73% och i L:A fick hon 70% och två första plaser:P och jag va hemma och färgade håret dt blev jätte fint:P och sen när dom kom hem så åt vi mat sen åkte vi upp till stallet och sedan åkte vi med doddi och molle till sommarbetet:P doddi var helt galen och spran rund och bara rullade:P galen ponny:P och jag red sedan Chicco i hagen blev ett markabete pas i dag och hon var jätte fin huvudet var där dt skulle och taraven var hon jätte fin i och sedan blev dt jobba jobba i galopen hon gick långsamare än i traven och bakbena under sig och var jätte fin och tränar på att hon ska gå så när hon går rakt fram:) och hon fixade sen i slutet av paset:) jätte fin var hon i dag och mjuk i alla muskler;P och sen badade jag av henne och dt tyckte chicco om:P och sedan fick hon gå ut och rulla sig:P men hon hade ju täcke på sig:P men nu ska jag bara chilla:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0