dagen

Tjoo<33

i dag har man först varit hemma och min två skjortor från kingland och pikeur kom i dag yees till helgen:P ska ha kingsland i morgon och får se om jag har den andra på söndag:P men iaf sen åkte jag till stallet och fört mockade jag Chiccos och Wancies box för doddi ståg ju i sin:P sen tog jag in dom:P och tog av täckerna och sedan borstade jag chicco sedan blev dt duscha chicco och hon blev fan vit:P sedan la jag på ulletäcket och gick en sväng så att hon dkulle torka:) hon var jätte snäll ända tills hon tyckte dt började bli trågit och letade saker att va rädd för:P men jag kom ju hem utan att bli trampad och så men anars gick om så snällt brevid:Psen så städa undad vattenlangen och så:p sen så packa ihop alla saker tills imorgong:P och sen fixade jag klart stallet och sedan ringde jag mamma och sen körde lina hem:P gick bra som varligt:) men nu ska jag sova är bajs trött!!<33

en bild på mig och sötisen<3
 

Kommentarer
Postat av: iza

älskar din blogg. blir så glad av den!

2011-07-01 @ 23:28:15
URL: http://izatengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0