dålig bloggvecka:P

tjoo!<33

just nu sitter jag vid darton och har trågit förut va jag på stan med elin först så körskolan sen fikade vi sen så pratade vi en massa sen efter någon timme blev dt kebab:P sen så bara chilla:P och sen va elin tvungen att dra hem:( älskar dig gumman<333 i måndas så hoppade jag med chicco och hon var jätte duktig men jävlit pigg:P och i onstags så åkte vi till liseberg och dt var skoj som varligt bara dt att vi hade fått inbråt i bilen men dom hade typ inte tagit något men grejerna va ju lite här och där:Psen så kl 2 så satte vi upp tältet och sen så somnade jag typ 3 på natten och sen kl 8 väkte dom mig och så åkte vi till ullared hade värdens huvud värk men jag klarade mig och hittade masser saker:P sen så åt vi där med och kön tåg fan alldrig slut för dt kom nya hela tiden :P men sen efter vi hade ätigt så gick vi ner till hästsakerna och jag köpte skimmelshampo;P hoppas dt funkar:) och sen så åkte vi hem och sen på kvällen kan jag säga att ögonen bara rann för jag älskar min tussan men vi åkte med henne till stallet så hon bor oss stallägarna för dom ville ha en katt till så hon bor i fias box och snälla vill inte gå in på detaljer dt räker med att jag saknar henne grymt mkt hon har alltid varit min bästa vän och jag kommer aldrig att glömma henne puss på dig gumman du har dt nog bra där jag kan ju krama dig varje dag:) och nu är mamma och syrran och hämmtar spån:)

värdens finaste katt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0