dålig på att blogga:P

tjoo<33

har märkt att jag bloggar mindre men dt ska jag förbätra:P men iafi går blev dt inget pluggande för dom stänger ju så tidigt men iaf då handlade vi lite och snart ska man färga håret i gen tror dt blir i morgon yees!! red ut med chicco i går med och hon var jätte pigg med dt är ju trav som är långsamaste ute för anars är man uppäten:( men dt gick bra red ungefär i 45min sen spålade jag av henne och sedan fick hon gå ut i hagen och äta gräs:P men i dag har man först åkt till stallet och skritta doddi i 15min och han var lite pigg hem:P sen så fyllde jag på vatten i hagen och sedan åkte vi bort till sommarbetet och jobbade lite med lolly men hon tyckte inte om att ha träns på sig fösta gången:) men hon var jätte duktig hon är ju bara 2år:) sen åkte vi hem och åt mat och chillade sedan upp till stallet igen och jag red chicco en sväng i skogen och dt var lika mycket bliningar i dag så dt fick bli galop och trav med dt gillar chicco:P sen så gosade hon i 30min hon är så söt älskar värkligen den ponnyn assa hon somnade nästan i min famn och så plundade hon och trycker in huvudet måt äns hjärt och så gråter hon:P och sen fick hon gå ut och busa med fia och lolly !<3

puss!<333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0