fredag

är lite trött så skriver bara om igår:P

i går blev dt en snabbis på stan med syrran men sen såg dt ut att börja rengna så vi åkte upp till stallet och tänkte byra täcken men när vi kom ditt var dt jätte varmt:P så vi fixade stallet och jusst dt vi åkte först till tussan och sen åkte hon med på mobben ner till stallet och en fick hon kolla runt i vårat stall vilket var mkt roligare än att va i dt andra stallet:Pmen dt gick bra hon brytte sig inte så mkt av att åka mobbe:P men så fixade vi ju stallet och så....:P sen så åkte vi hem och åt matt sen kom mamma hem så vi åkte till stallet och red jag red min galna ponny som var helt galen:P inte skulle hon skritta inte trava bara galopera på stället och bussa:P men dt var jätte kul att rida henne igen älskar min söta ponny!<3 sen åkte vi hem för då hade mamma och pappa handlat färdigt!<3

skriver om dagen i morgon för nu ska jag sova i min mysiga säng!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0