haha galen ponny:P

tjoo<3

vi i stallet i dag och red min söta bebis hon har ju vilat i tre dagar och hon var ju helt jävla galen:P pigg som fan!<33 men när jag skulle ta in henne såg hog jätte slö ut så jag tänkte bara nej nu måste jag typ driva på henne:P och i stallet var hon jätte gosig och sen så skrittade vi ju till skogen och i skogen var dt galop tyckte chicci och hon var så busig så jag ramlade fan nästan av:P för hon fick syn på något som hon ble rädd för och hoppade åt sidan och jag tappade balansen och men sen så fick jag säga åt henne att lungna ner sig och sen när vi har kommit över vägen i gen så kom hon på att stocken va ju där frame och hon bara studdsade och ville galopera såklart fick hon dt men hon hoppade inte låht över kan man ju iaf säga och sen fick hon syn på någon anan stock som tydligen också skulle hoppa skit högt över och sen fick jag typ inte stopp henne så hon hoppade över en fren och sen blev jag sur på henne så hon fick skritta hem men dt va hon jätte snäll och skrittade på bra och trampade över sig med bak och jätte fin galna ponny men dt är ju inte hennes fel att hon är så glad av sig men hon blir ju lite för glad och busig ibland:P men älskar henne grymt sen så flyttade jag hindrena kanse hoppar i morgon då hon ska veccsineras*stavnig på måndag:P men iaf sen så gick jag upp till tussan så bor i dt andra stallet och sen fick hon gå ut en stund i komel men hon skulle ju tydligen döda tupparna:P men sen så skulle hon hälsa på sesan det va jätte gullit för dom hade nosarna mot varandras:P men sen fick hon ju sin på den andra katten och då lev hon arg men ragge fattade inget:P så vi gick bara ner till vårat stall och tillbacka sen var hon glad att va tillbacka i stallet:P sen så fixade jag stallet och sen så åkte vi hem och nu har jag ätigt grillat:P supper gott<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0