nya planer!

tjoo<33

i dag blev dt stallet som varligt:P men först blev dt att träna fina max och han var jätte duktig i början och slutet men där i mellan va han dum och sur:P men sen badade vi av honom:P och dt gick bra sen red lina doddi i hagen och max sprang runt och lekte haha han hade ena frambenen högre ön öronen och skuttede runt:P och doddi bara jag vill inte springa:P men sen så gick vi till stallet och jag packade lite foder och små saker men dt blir så att vi åker ditt på fredag istället för jag startar typ vid 11 så dt är lite onödigt så chicco får sova hemma men sen får hon sova där:P men red min galna ponny barkacka och hon tyckte inte om alla blinigar så hon blev uppstresad och kunde inte skritta och så men va fan älskar henne!<333 men sen så fixade jag stallet och sen kom mamma och pappa och sen åkte vi till tärengbanan och fixade vårat hinder och sen blev dt pizza:P och nu sitter jag här och chillar:P


du är bäst galning!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0