;P

i dag körde jag moppe i 1½ timme va vid bt och sedan åkte vi för bi våra hästar:P har bara en kör tid kvar nu och den är på onsdag:P gött!! men sedan upp till stallet och mocka ut allt i hennes box och skrubbat så dt blev jätte fint och så åkte hon till sommarbetet på morgonen:) sen så hem och äta och sedan upp till stallet igen och fota syrran när hon hoppade Mondrian och han var supper fin<33 och sedan hem igen och chilla men är assa trött:/ så blir att sova snart :) min ponny är käpp och jag menar dt hon fattar inte att man äter gräs och tror att man bara kan äta hö knäppa ponny! jag få ju fan vissa henne att dt är gräs på marken:P men så söt hon är!<3

alla ska veta att Ella forslind är helt underbar!!<33


Kommentarer
Postat av: ella

Du jaa!!!<3

2011-07-05 @ 10:25:27
URL: http://ellaforslind.devote.se
Postat av: Rebecka

SV: Tack ^^ Din var jättesöt! Älskar färgen. ;)

2011-07-19 @ 13:52:06
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0