tjoo!<3

heej!<3

igår så åkte jag ner till körskolan och pluggade men dt gick ju sådär för jag hade så jävla ont i huvudet vilket jag har nu med:" men sen så hem och plugga mer och sedan stallet!! mamma skulle rida wancie så jag gick med chicco men kom bara till skogen sen var dt kört fär dt var ekliga bliningar och så dt var bara att gå men igen och sen så  rymer hon in i stallet och trar ur elen och river lite av saketet dumma ponny!! men hon är ju söt men som tur så skadade hon sig inte men hon är röd på hela mulle för han gned mullen på stallet och dt färgar av sig:/ men sen var hon snäll igen haha bus ponny!<3 men älskar henne!<3 men i dag blire sista körningen och sen blire att sitta där nere och plugga som en galning så att man får dt där jävla körkortet!! men nu ska jag ta något att äta och sedan drar jag ner säkert med cykel med för ingen är hemma:( fattar inte vrf dom inte kan va hemma när jag vill:D men jaja nu är jag hungig och jusst dt sen när jag har kommit hem blire springa!! ska bli gött:)

och så hoppas jag att ella kommer i helgen för då ska vi ha assa kul!!<3 älskar dig bby<33



Kommentarer
Postat av: ella

älskar dig :*

2011-07-06 @ 20:59:52
URL: http://ellaforslind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0