tjoo<33

i dag har dt inte hänt mkt:P men dt blev stallet och först gå travslingan med chicco sötisen:P sen så gick jag ut med tussan sötisen:P och sen så kom håkan och skode chicco och fia och dt gick bra som varligt bara dt att chicco är så jävla sur tror dt är för att jag inte har ridigt henne så mkt på sistonde men har lixom inte haft tid och så har hon ju varit på somarbetet och jag va tvungen att städa vid hennes box och städa hennes box:P men på fredag ska jag börja rida henne i gen ska bli supper skoj se om jag sitter kvar men först ska jag typ bara skritta och trava och sen nästa vecka ska vi träna lite hårdare och sen bada henne en gång för alla:P hon ska hålla sig ren i tre dagar!!! vet inte hur jag ska lyckas:O någon som har bra tips hur man hållen en vit häst vit på tre dagars?? men jaja så jävla viktig är dt kanse inte bara dt går bra och jag ska fan ha flera reg placeringar nu :P dt gick ju bra i rappestad:P visst dt va lokal och dt är supper lätta banor och jajaja jag vet men va fan jag är nöjd med min galna ponny som hon tydligen är:P dt går ju rykren om att hon är dt iaf fasst jag har inte märkt något hehehe visst att hon var galen i föra stallet men dt va ju för att hon inte trivdes:P men va fan hon är ju värdens gose ponny:P älskar min stora nallebjörn:P ska bli spännande att se hur dt funkar att ha henne i en ny box under tävlingen och så hoppas dt funkar så att hon är på top på banorna men hon säger ju inte nej till att hoppa:P men vet ju att två dagars går supper haha hon var fan mer galen andra dagen:P men iaf jag hoppas att hon inte bryr sig så mkt att hon får sova i en anan box:P ska ju ta med spån till henne så att dt blir lite som hemma iaf och hoppas dt finns fönster hon älskar ju sitt fönster här hemma:P

puss gumman du är mitt liv!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0