tjooo<33

i dag fick chicco spruta och hon var jätte snäll och allt gick supper:)) sen så hem och städa rumet blev fan assa fint hahahahaha:P sen upp till stallet och fixa stallet sen gick jag till tussan och pratade med h-m och gick ut med tussan och hon var piggare i dag söt katt dt där!<3 men sen så gav jag henne matt och sen så åkte vi hem och sen upp till stallet i gen och ta in hästarna:))

jag älskar min ponny hon är fan helt underbar Love you tjejen !!<33 på onsdag får hon nya skor och jag ska bara skritta henne tre dagar nu sötnosen kommer va galen efter dt:P tur att jag inte rammlar av när hon är så där galen hehehehe...... som jag sa underbar ponny!<3333

vill ha sommar va fan dt här är inte sommar!! vill ha sol och bada!!!


film från att jag små hoppade chicco hemma:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0