underbar ponny!!

tjoo<33

igår han jag inte blogga då mormor fyllde och vi var där och åt mat på kvällen:) men iaf på morgonen så åkte vi till sommarbetet och tränade max nh:P han börjar bli riktigt lydig men inte helt så dt kan nog ta några veckor till:) men sen så gick vi till stallet lina red fia en tur i skogen och sen gick hon och hjälpte. och jag skulle ju hoppa lite högre i dag skriv jag ju härom dagen:P och chicco var helt galen och supper fin hoppade bana på 110-130:P och hon var supper fin jag bara satt och åkte med:P för hon är så jävla duktig nu!<33 sen så högde jag upp en oxer på 140 och hon flög över jävlar va hon hoppde!!! fan va underbar hon är!!<33 sen va vi hemma oss mormor och morfar:P sen hem och kolla på tv och sen sova:P

idag:P

i dag tog vi moppen upp till stallet så först red jag chicco i skogen och hon var helt galet pigg och busig för dt va en som hade sin hund lös och den ville chicco leka med hehe hon leker med stora hundar:P men sen så var hon jätte snäll men fan va hon springer när hon vill jag fick fan inte stopp på henne så jag fick ryta till så då stannade hon hehe hon är lite pigg bara:P men gud va jag älskar henne och har en känsla att dt kommer gå jävlit bra i helgen!! åker redan på torsdag ner med henne så att man inte behöver åka kl 6 på morgonen:P sen så tränade vi maxi han va på dårligt humör men var ända bätre än igår:P och vi mätte honom ägaren trorde att han va 165 men han va 168 så han blir nog 170:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0