*'_'*

tjo

nu är man hemma från stallet red en över taggad ponny så var lite sur i stallet men över glad i skogen jag tror dt är för hon fäller som f*n vita hårstrån över allt  och så kom hon som kollar så att hästarna inte har ont kom inte på vad hon heter men ja och karpaccio hade inte ont någon stans och är rak musklad och hon är bättre än någonsing och sen på vägen hem så handlade vi lite och snart ska jag kolla på halv 8 sen blire duschen och sedan ta dt lungt och längta till lördag är så stolt över ponnyn som inte kunde någonting och inte kunde den gå i höger galop och några muskler kunde man bara dröma om och var värsta problem ponny jag menar såklart karpaccio min dröm ponny som hom hem 19/11-09 dagen minst jag som igårdagen betyder nästan allt men nu betyder du mer karpaccio du är inte bara min bästa vän du är helt fucking underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0