Gallop

nu slänger jag in ett så kalass indressant inlägg

Gallop Schampoo. Ett schampoo med färgextrakt som förstärker hästens färg och ger en blank hårrem. Själv använder jag mig av schampoo för vita hästar, och jag märker verkligen skillnad.
Ett högklassigt vardagsschampo som är låglöddrande, väldoftande och framtaget för regelbundet bruk. Den rengör effektivt och lämnar pälsremmen men en fin glans och lyster.Gallop Schampo kan köpas i tre olika storlekar:  100 ml, 500 ml och 1000 ml.

Gallop colour brun - Används till bruna hästar. Ger en rödaktig ton.
Gallop colour blå - För skimlar. Den blåa färgen neutraliserar den gula färgen som oftast envist finns hos skimlar.
Gallop colour gul - För isabeller och fuxar. Men kan även användas till bruna hästar om man vill ha en mer gyllene ton än vad den bruna ger.
Gallop colour svart - Mörkbruna och svarta hästar, ger en lilaaktig ton
Colour schampona är inget som färgar hästen utan bara ger en lyster som är lite färg.

Gallop Extra Strength schampo - den vitblåa flaskan. Passar bra till den allmänna tvätten eller till den riktigt smutsiga hästen.
Gallop Stain Removing schampo - tar bort fläckar hos skimmeln. Ett måste för hästägaren till ljusa hästar!
Gallop Conditioning schampo - ger en liten "balsameffekt".
Gallop Medicated schampo - ett milt schampo som snällt rengör hästen och hjälper irriterad hud. Bra mot hästar med mjäll!

jag har det rosa, blåa och för mörka hästar älskar detta hästschampoo 


Någon mer än jag som testat detta underbara hästschampoo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0