hemma <3

tjo<333

nu är man vid darton igen;P har ju praoat i dag i rappestad kul hade. vi görde stallet och jag borsdae sargen i ridhuset när jennipher var och kollade sin rygg sen när vi tog in hästarna kom jenni tillbacka så då skulle vi rida och jag fick rida en sjukt busig söt liten ponny som hette My kommer några bilder på henne<33 sen åkte vi buss till tåget sen åkte vi tåg hem och sen blev dt stallet och rida en assa busig ponny som hoppade i diket hela tiden för snön har ju försvunit och då är allt farlig haha hon är ju så underbar<3333333 sen pudsade jag hennes sadel och sadeljorden den är så sjukt reppig dt ser ut som en tiger har rivit på den ;O hon skrabar ju isbrodarna på platan morr gumman men tur att vi har plata på henne XP sedan fixa dt sista i stallet sen hem äta och snart ska man duscha pappa tycker att jag lukter häst mhm undra varför ;P 




hon ville inte se glad ut :/

en ridskolehäst






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0