hemma igen<333

tjoo

då är man hemma och 15 år dt har varit en lång resa men dt har varit bra tiden gick fort och massa fina saker har man fått och några har la glömmt att jag fylljer i dag men skit samma jag glömmer saker ibland med saknar dig karpaccio grymt mkt vi åkte inte förbi för hon sover nog och då vill man ju inte störa hon blir ju kanska arg .... men katterna blev glada när dom fick gå ut och hoppa runt i snön men fuzzy var inom hus och kollade på dom andra hon går ju inte ut när dt är snö ute  men  i morgon blire att släkten kommer tror jag och träffa sötnosen karpaccio och rida lite lungt och se om jag sitter kvar hihi men jaja hon är så söt på vägen hem satt jag och kollade på månen och tänkte på att jag är redan 15 år och har haft häst i 10 år lilla baxton f*n va jag saknar dig dina vakra ögon och när du drog i händerna så att man fick blosor älskar dig baxton boy

men jag har ju karpaccio som är helt underbar och liknar baxton mer och mer f*n va jag älskar dig

älskar er mamma och pappa utan er skulle jag inte finnas till i den här underbara värden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0