söndag ;)

tjo

i dag blev dt först stallet och rida en underbar och busig ponny med mitt nya JW tränns + brösta+ senskydd jätte fina skaer tack mammais<333 och sen så handlade vi tårta för malins isläning blev dålig så vi var kvar i stallet och tog hand om honom men nu mår han jätte bra och pigg i ögonen :) och så köpte vi mat tills i morgon ska ju praova i rappestad tror jag dt var ska bli kul att va i stall hela dagen!! men sen efter jag hade varit i stallet så kom mormor morfar och farmor fick pengar och blommor tack tårtan var jätte god ;) men sen så åkte jag till stallet och provade dom nya transportskydden kommer bilder;) och sen åkte vi hem och pakade alla saker tills i morgon 


lite bilder från åre




bilder på lite saker jag fick när jag fyllge år<3



Kommentarer
Postat av: evelina elisson

vilka fina grejer!! (L) sån skyddd ska ja me köpa ;) puss

2011-03-24 @ 09:07:05
URL: http://jassebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0