suck

tjo

i dag på tävlingen hade man fan otur kan jag säga! men man lär sig av sina mistag en gång är ingen gång va?? hoppas dt för deta vill jag inte händer mer!!!!

L:B gick kanska bra men fick 4fel för hon fick syn på sig själv i spegen morrr

L:A gick jätte bra dom 3 förtsa hindrena och jätte snabb tid hade vi på g men så kom vi jätte snävt till kombination så hon stannade på andra hindret men sen blev hon osäker så hon stannade när jag skulle hoppa den igen så vi blev ju ute men dt var första gången hon stannade och det var mitt fel men nya tag nu man lär sig av felen men ska duscha snart och syrran fick med sig två vinnster och pristäken hem på L:C1 L:B1 grattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0