du och jag är en stjärna tillsammans

tjoo:)

i dag har man målat alla bommar förutom 3 som ska bli naturfärgade;P alla är vita för jag har målat med grundfärg dt blev ju kanska många att måla :P men nu är dt klart sen är dt bara att måla och nu är dt bestämt att vi målar om den gråa ormen till rosa kommer ju bli assa snyggt :) sen red jag karpaccio en sväng i skogen hon var så jävla pigg så dt känndes som hon inte skulle stana vissa gånger men jag överlevde och hon skrittade jätte fin i mellan galoperna men traven blev slängtrav :P haha hon har nog vårkänslor tror jag:)

i går red jag barbaka ihop med syrran o doddi dt gick jätte bra och karpaccio var jätte pigg då med hehe hon är ju typ galet pigg typ som baxton nästan:P så skoj! 

bestämda färger på bommar:)






                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0