hahahaha.....;P

tjoo;P

i dag så försov jag mig på morgonen men gick till tredje lekonen då vi fick ett jävla papper och sen fick vi gå och jobba vart vi ville sen hade vi svenska sen slut så jävla gött;P då åkte jag och jenni hem till henne och där satt vi vid darton och jag pratade oavbrutet hehe galen;P sen så rinde mamma och sa att hästarna skulle skos så jag skulle komma hem så då gick jag hem och sedan till stallet men på vägen så lämnade vi in mina cp tretorn stövlar som jag får damp på men när vi kom upp till stallet tog vi in hästarna och skode bara karpaccio för dom andras fötter hade inte växst så mkt så dom får skos om typ två veckor men sen skode han fia sen så var mamma oss fia och kollad till henne så att hon hade blivit bätre och så stakars sötisen:(<3 men jag rid karpaccio en sväng i skogen hon var jätte fin och när vi kom till stoken så gick dt några där och snuttan trippade runt men jag ville inte hoppa när dt sto några där men sen så sa den ena att dom trode att jag skulle göra ett fint skutt över hehe ;P men snuttan var jätte snäll resten av turen:P älskar dig darlig!<3 sen så fixade jag stallet la in nytt spån till snuttan<33 och nu har jag garvat i hjäl mig lite också hahahaha tror jag har blivit galen i dag;P
och startlistan kom ut i dag så jag startar 24a i L:B och 5a i L:A


sexiga jag;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0