heej<33

tjo<33

nu siter man här och snart skolan slutar assa tidigt inan maten så jävla gött sen ska man hem och städa lite och så sen blire stallet ska hjälpa mamma med att bada mollisen:P kan bli kul sen blire bara mamma och jag hemma för syrran e någon stansXP och pappa är och tävlar med busan;P hoppas dt går bra för han:) men ska galop träna karpaccio i dag:P kan bli kul!<3 red doddi i går och han var så jävla pigg busade och skuttade runt;P han är så mysig älskar honom iaf när man inte hoppar lr rider dressy på han för då blir man ju bara arg på han för att han inte vill;P men alla hästar gillar ju inte att hoppa och dt är ju bara syrran som han rida honom i dressyr;P men i går så städade jag klart mitt rum och köket i gen men inte får man som man vill!<3 men hoppas dom ger sig vill vill vill Pierca mig i naveln!!!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0