tävling;P

tjoo<33

I dag blev dt upp kl halv åtta och sedan till stallet och fixa karpaccio och sedan vidare till tranås:) hon var jätte lungn hela resan och när vi kom dit så hoppade sista d-ponnyn så jag gick banan och mamma anmälde sen väternaren dt gick jätte bra som varligt sen in med henne i gen:P sen kolla på b, c-ponnysarna sen lasta ut och på med grejorna sen vidare till framhoppningen där hon var jätte fin:P sen in på banan och hoppa men hon blev rädd och halkade inan en oxer så hon tappade ena bakbenet i luften:( men anars jätte fin:P sen så in med henne i transporten ge henne betfor och mat sen gå L:A banan och kolla på b-ponnysarna som bara var 4st sen ut med henne igen och sedan vidare till framhopptningen och hon var helt underbar på framhoppningen så jag var inte nervös alls när jag kom in på banan;P hon hade sånt jävla tryk i baken så jag fick värkligen hålla men hon var så jävla fin så dt var synd att åttan rullade ner;( jävla otur men kom ju 6a men som synd va så var dt ju bara 5 placeringar;( men assa nöjd bästa rundan för evit kan jag bara säga dt var ju en häst som blev rädd vid 4an men karpaccio bryde sig inte hon var helt och hållet fukoserad på mig och hindrena så assa nöjd som synd va så glömmde jag ju kamran och mamma vet inte hur man filmar med min mobil så dt blev bara gräs och sand på filmen;/ älskar dig karpaccio<333



 du är helt fucking underbar gumman<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0