vinn ett iPhoneskal värt 500:-


 

har nu en till tävling i samarbete med www.bloggtävlingar.com och www.iphoneskal.se. så vill du ha chansen att vinna ett valfritt iphone-skal värt 500 kr? här är reglerna!

 

1. gå in på www.iphoneskal.se och välj ett skal för upp till 500:- (glöm inte kolla att skalet finns i lagret).

 

2. för större chans att vinna skriv på din blogg/fb att du är med och tävlar om ett skal från www.iphoneskal.sewww.hannnakarlssson.blogg.se och lägg upp bilden som är nedan.

 

3. kommentera sedan detta inlägg, länka till det skal du vill ha och länka sedan din blogg/fb så jag ser att du skrivit om tävlingen. glöm inte att skriva med din e-mail också!

 

Tävlingen avslutas den 1/12-2011.

Lycka till!




Kommentarer
Postat av: elin ivarsson

hej hannaaaananana, jag vill ha det här skalet om jag skulle vinna! :) http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=733

länkar din tävling på min blogg senare

2011-11-10 @ 15:44:53
URL: http://nattstad.se/eliinivarssson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0