2012

Det är ett år jag lär minnas... har lärt mig så mkt o varit me om mkt mer drama än jag kunde tänka mig.. dt har varit många tårar o många skratt o många ord om att livet kommer bli bättre, många tankar om att det kan va värre än så här... deppiga o roliga stunder. året har bjudit på mkt o det är jag glad över. o hoppas att livet kan forsätta va på top som det är just nu. jag är så lycklig just nu ^^ detta år har verkligen stärkt mig o mittsjälvförtroende. kan la nt säga att jag har dt bästa självförtroende men dt är verkligen bättre nu än vad dt har varit. men utan dom deppiga tiderna hade jag nt varit så stark som jag är idag. säg vad du vill jag kommer nt bli sårad för jag lyssnar bara på det jag som är sant ... o så gör jag precis som jag vill hehe^^
 
tack för allt i år o hoppas nästa år kan bli ett bättre år !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0