hehe OFTA jag har gått ner 8 kg:o

belv så rädd när jag ställde mig på vågen o upptäkte att jag har gått ner 8kg utan att försökt, jävla skolmaten asså... aja gör ju inget ^^ 
 
hehe idag så har jag varit i skolan o chillat hehe o fick näs blod på företagsekonomi sjukt pinsamt fick gå ut o hehe det slutade nt rinna!! :O trodde jag skulle döö seriöst !!  men jag lever :DD o nu försöker ja få tag på någon som kan va social me mig !!! men nää alla bara nt orkar lr kan nt:(( sad girl !!:,( o så saknar jag min sötis !! mega dunder ledsen!! 
 
o så har jag tre prov i morgon ännu mer mega dunder ledsen !!:(( o sen har jag prov på torsdeg oxå men sen är det fredag o då får jag träffa min fina pöjk !!:D happy girl fan :DD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0