lång historia

ja ni i lördas va jag ju o tävlade med karpaccio hon va riktigt fin o jag förstår om ni undrar vrf jag nt har tävlat nu i början av året finns en förklaring på dä;)
jo dt började me att hon var jätte fin o jag va grymt taggad på att tävla men så va vi i åre o jag vred av kosbandet o dt kallar jag smärta men har sen åre gått me kryckor utom hus o har nt kunnat rida på typ 3 veckor men va på hoppträning i tisdags o dt gick super bra asso me knät chicco tycke nt dt va kul alls tror dt va för att tord nt var där^^ den där hästen älskar ju tord min vanliga tränare som jag ska träna för idag på min födelsedag:P så ett grattis t mig:P men a iaf på tävlingen gick jag banan me kryckor o många kollade på mig vilket jag kan förstå men dt är dä att jag kan gå o rida men i sand går fan nt gå i benet bara viker sig o är ostadigt så gick me krykor o till l.c va hon bara lite sådär sur o besviken men va snäll o hoppade runt en 0+0 vilket en häst som tränar på msv ska göra:P o kom 2.a men sen i l.b va hon helt galen svanse va rakt upp o öronen rakt fram o blev lite stark i omhoppningen så hon blev jävlit lång t första omhoppningshindret men sen va hon jätte fin o stark i galopen så ska va nöjd tanken på att hon nt har hoppat speciellt mkt på sisone. men hon hade runda fina språng så nu är dt bara att träna upp musklerna o kontisen hon har tappat under den är månaden:) så blir dt jönköping(L:B/L:A) v 15 o tollsta(L:A/L:A) dan efter, vi ska allt ha våran sista kval runda nu:P bara att tagga o träna nu i en månad sen så tar vi nollor igen:D
ja ni att rida utan kosband är speciellt men dt funkar om man verkligen vill :D får ju nt rida igentligen för om jag ramlar av kan bakre kosbanet oxå gå av-.- o dä skulle nt va kul-.- o blir magnetrönken 30/3-12 nervös fan!!
funderar starkt på att köpa dom nya jw vitaridbyxor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0