okej då tar vi o börjar om med bloggen:P

tjoo
ja ni jag har varit sjukt nu igen helt sjukt har typ varit sjukt 4 gånger redan i år:o o dt är hemsk tanken på hur mkt jag behöver träna upp mitt ben vill ju att allt ska funka som dt ska igen dt är lite jobbit att gå t hangen me kryckor när linas töntiga hästar ska bli rädda så att dom springer runt i hagen o leker tur att den där bus ungen nt är rädd:P tränade ju i måndags me Karpaccio o hon var jätte snäll o sjukt fin hoppade bana på 120 kännes skönt att få hoppa normal höjd igen:D  o gud vilka språng hon fick till<3
aja ska nog rida en sväng i skogen idag me henne hon brukar ju älska att få galopera ute:P men dt är så skönt att slippa gramanen nu iaf hon går som en snäll liten dressyr häst iaf i traven o skritten;)
ja ha v.15 kör vi igång på riktigt med två dagars drar först ner t jönköping o hoppar L:B-svenland cup och L:A o dag efter tar vi tollsta o hoppar två L:A o hoppas på en nolla för då kan jag gå upp t MSV:B redan nu i vår:D o dt skulle va as kul för både mig o karpaccio:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0