onsdag

hej sry har haft massor att göra^^
ja ni nu sitter jag i min säng o lyssnar på musik. syrran klarade ju uppkörningen i går o i måndags så klarade hon teorin så nu har hon körkort fan va gött för fy va dt regnade när vi åkte hem från stalletxD aja vi red en kortis för dt känndes som dt skulle börja regna när som:S min busunge va lite på chill humör va då jobba när man kan bara ta dt lungt:P i måndags va hon jätte pigg o fin:D  i går va hon lagom lungn:P  jaha hoppas man kan hålla sig på benen i två veckor till...:s ne orkar nt dt dt här längre serriii kan man få ta livet av sig? le bara vrida fram tiden till någon bra tid någon fin o underbar tid men är dt först när man ligger i sin grev? äre då man får känna sig fri o älskad av sin familj om man har någon...
juste träning i morgon på gymmet:) tjalalala tagga ;D cykla i typ 25 min o sen massan fys ne fy dt är så jävla jobbigt o sen ska ponnyn stå och jag ska la gå typ 7,5 km får se om jag tar o testar dt hemska som finns `` springa seriii dt gör as ont:s och på fredag ska jag t magnetkamran oo då får jag veta hur dt är men dt är ju 90% klart att dt är helt av :'( men dt går ganska bra ändå:) ne natti på er nu är as trött^^
_________________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0