rocken roll i bilen hela kvällen`)

tjo är hemma nu efter att lämnat päronen i vikigstad och sen letade vi oss fram till emma o vi hittade till slut så då hjälpte vi emma att ta in hästarna och sen åkte vi och tog in våra hästar oxå:) sen åkte vi tillbaka hem till emma och fickade och då ringer päronen och ville hem:s så vi åkte och hämtade dom sen hem :P hög fin musik dunk dunk;) aja i dag red jag chicco i hagen och red mjuk görande och sen fick hon hoppla lite på ett 135 hinder men började på 110 och dt känndes som 90 och sen hoppade jag 125 och då fick hon ta i lite och sen när jag höjde upp till 135 så va dt bara 30cm kvar på hinderstödetxD gud vilket fint språng hon gjorde så travade av henne och tog in henne strädjade benen och hon blev nt sur första gången tror jagxD oo va stölt hon va över sig själv har fan nt hoppat så där högt sen sommras tror jag ne gud alltid lika kul:D ja ha då blir min underbara karpaccio 10år i morgon:D första aprilxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0