heda igår

va ju i heda igår med chicco hoppade två 1meter o hon var så fin:D första klassen va hon lite bakom hand o ville nt ta tag i betet o gå fram men så när vi kom till trippebaren så va hon för kort o låg så hon hoppade av för tidigt o slåg ner bakbommen men annars va hon jätte fin:)
i andra klassen då dt va lag så gick jag ut som sista i laget men vi va bara tre i laget o hade 4 fel redan men tanken på hur illa hon gick med bettet i klassen innan va jag lite orolig att gomn skulle hoppa utan rygg...men på ramridningen hade hon tagit tag i bettet o väl inne på bannan va hon skit fin riktigt fin galop o skrången va gult!! men när vi kom till kombintaionen så trodde hon att vi skulle gå runt så hon fick bara två galopsprång att fokusera på så hon hoppade lite för lågt men efter va hon skit fin igen o högt över hindrena o nt va hon tött heller såg att många hästar va trötta i slutet av banan men chicco var nästan finast i slutet o efter sista hindret bjöd hon på allt jo men känner att hon är taggad till nästa helg då jag o pappa åker till zonfinal (1.05m) och sen tar vi en L.a (1.10m).
är träning i morron med chicco hos Tord sist vi tränade så rev vi inget dock hoppade vi lite lägre då jag hade tävlat dan innan^^
känner verkligen att tävling terminen kommer gå bra om hon tänker va så har fin :D
o nu står hon ihop med Wancie fast dom är nt så bra kompisar men dom får la lugna ner sigxP oo sverige vann loreen är ju grym!!:D
Karpaccio du är min största dröm i livet!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0