fuck yää ligga?

igga rubriken ^^
 
idag har jag iaf varit i skolan o fick någon sp dator som nt vill gå in på internet o går nt spela upp filmer osv sur brud här^^ aja sen vi 11.25 då jag slutade drog jag t banken o aktiverade kortet:p stakars mitt bankort har redan förlårat oskulden^^ aja sen blev dt va hemma en stund sen drog jag ta stallet o trimmade hästen så nu är hon rosra o svart men såå fint^^ men hon blev jävlit piggh av dt för när jag skulle rida henne först på banan o ta några språng så va hon jätte duktig men jävligt pigg^^ så hon fick springa av sig i skogen men så klart ska skit ponnyn tappa ännu en sko o ja ba meen va fan hon han en sko fram men hovslagaren är ju sjukt o jag kan nt låta henne stå ska ju tävla om 14 dar i åby då doddisen hänger på o hoppar sin 4.e l.c iår:P<3
 
 känner ändå att dt har blivit en hel del ^^ btw dt är nt allaxP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0