resultat efter dagens tävling

va i åby idag med chicco och doddi. 
 
hoppade ju l.c med båda och l.b med chicco. iaf startade doddi först och han va jätte seg på framridningen men sen inne på banan så stod han på två ben och dampade lite o när vi kom i väg så va han jätte pigg o duktig stolt över honom han va nolla i grunden, och sen i omhoppningen va han jätte duktig. Bara dt att jag red inanför ett hinder, då han blev tappade galopen och trampade ner sig lite men han hoppade iaf och va jätte fin på dom två sista hindrena fick tiden 20.26 och sen sadlade jag chicco och red fram henne hon var jävligt pigg så va glad över att jag hade pelan på henne. på banan va hon jätte JÄTTE pigg o drog som en galning men jätte fin, grunden gick jätte bra och omhoppningen va grym^^ fick tiden 17.99 så slåg mig själv ^^ så kom 1 o 2.a. 
 
sen i l.bn va chicco jätte fin jag gjorde en miss och bom fan åkte ner men jätte fin runda o hon var jätte pigg o fin:)
 
men FY FAN va jag fryser nu, man blev ju bara lite blöt:( 
men har ju doris sötnosen här, som biter i allt^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0