love you! <3

i dag blev dt först skolan till 13.20 sen hem och vänta på mammis och när hon kom hem så åkte vi upp till stallet för att ta in hästarna och den nya hästen kom i dag så söt!!       

längtar........... vill inte att alla ska veta

sen hem och äta god men onytig mat inte bra för mig men jag får la springa lite i morgon<33

red inte darlingen i dag för hon behandlades och hon var mycket bättre nu<33

 lilla tess är borta hon som var så söt fick ett sms i dag om att hon har varit borta i 2v fan va ledsen jag är vill bara gråta ut och att hon ska komma hem i gen!!!! saknard lilla bebisen som är lik sin mormor tussan min kisse<333

 älskar dig karpaccio<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0