LOVE

i går blev dt en lång dag först skola och den va okeej men sen så åkte vi upp till stallet för jag skulle träna men halv 8 då när vi skulle åka märkte vi att doddi inte ville äta och ståg och grävde med fram benet så mamma fick gå med honnom och ge honnom någon olja som skulle hjälpa sen 10 min i 8 åkte vi så då kom lina upp till stallet och tog hand om honom Karpaccio var lite orolig för doddi men var jätte fin på träningen filmen ska jag ladda upp snart<33 hoppas du blir bra doddi för jag älskar dig!!!!<333


i dag har jag först haft hhk fick göra mat själv för elin var sjuk men maten blev sjuk god bäst!!! sen skriskor och några från gymnasiet var där och skulle ha våran idrot och filmade oss hela tiden:" inte kul! sen när mammis kom hem så åkte vi till travshopen och köpte tyglar karpaccio tog ju sönder sina:@ köpte ett para som var i samma färg som mitt jw träns och  jw förbygel assa finnt blev dt sen åkte vi till stallet men dt var för halt för att rida så vi fixade allt i stallet sen åkte vi till Wancie och fixade sen hem och lagga mat<33


Älskar dig karpaccio<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0