tistdag;P

tjoo<33

idag blev dt skolan först hade so prov och dt gick assa bra:P sen hem och sola så jävla varmt:P sen upp till stallet och vet ni jag glömde skorna hehe så jävla smart är jag:P men dt gick ju bra hehe doddi hoppade på sidan när jag tog in honom hehe pigg? men karpaccio gick så lungt brevid så söt som hon är:P sen en sväng i skogen barbacka med karpaccio hon var så pigg och busig haha hon blev rädd för en fjäril hehe:P sen så fixa lite i stallet sen hem och fan va damp jag får på sveland ärlit dom har inte skrivit upp vilka som går vidare till zonfinalen och anmälanstiden går ut i dag:P men tror jag har gått vidare:P men min söta katt trullsen och syrran mobbar runt och vill att jag ska skriva att sötnosen är så jävla söt med sina långa vita tänder och hela han är ju lång men trullsen han sover alltid i sägen såklart ska han väka en kl 5 på morgonen ibland med:P nu har man pluggat vägmärken:P

älskar vädret:P

sötnosen idag<333
och såklart söta Trullsen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0