drar la snart ner till stan en sväng;D

tjoo<33

ska snart dra mig till stan o träffa människor:D men iaf elin sov ju hos mig i natt o vi sov i soffan;) när jag valnade var min arm helt förlamad fy fan va läbbigt!! armen var helt svulen o när jag höll i daen så va dt as tung ne fy fan jag röde fingrana men dt känndes som jag röde fingrana någon annan stanns:o men den vaknade efter ett tag:D men sen tanka moppen o sen chilla på stan med elin o jag va så glad!! sen träffade vi max o viktor sen blev dt kebab:DD men fy fan va stark den va ussh!! men sen hem o sen vidare till stallet o rida o fixa:DD så nu ska jag dra ner till stan igen:DD sen så ska jag hem o sova!! :DD sov inte så bra i soffan om jag ska vara ärlig:P imorron äre ju söndag o då äre första advent:DD känns inte som julen är här snart känns som om dt är typ september lr något:o men jag längtar till jul för då kanske jag får min mobil:DDD saknar den för jag kan lixom inte allas nummer i huvudet:( ne men nu ska jag dra:DD så ha dt bra<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0