ingen mobil:O så tar o dör imorron

tjo<333333

jaha fick veta att man har tydligen messat lite för mkt-.- inget jag kan fatta tycker jag messar lika mkt som varligt... men ja nu är mna utan mobil i 5 månader då känns sjukt kommer ta livet av mig fan!!! känner hur panik bara blir allt galen!! ne men nu ska jag lungna ner mig.... om dt bara gick:/ så alla mina fina vänner ni får va ine på fb mycket:P ne men i morron tar jag och hoppar i svart ån o faller till himmelen där jag bara tar o inte lever.... va förut i stallet red en pigg o glad polle:) innan dt va jag ju men min älskade elin<33 vi va i mantorp o hälsde på tor:)<3 sen va vi i mjölby vid typ 2:D chillade hemma hos elin och sen så åkte vi till gårn o gjorde inget sen så stationen sedna drog jag hem o stallet.. <3

ne nu ska jag dra o kolla film lr något för familjen är fan dumma i huvudet!!!!

blir iaf duschen först:)

ser ni spindeln:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0