sitter o pluggar-.-

tjoo<33

fy fan hatar att plugga när man inte fattar ett jävla skit... riksdsag o regering är inte min grej... men ja iaf har prov på dt imorron:/  ja idag har man varit i skolan blev att först ha so o plugga som fan... nördar som fan nu:D lr? men iaf va ju okej men iaf våran paj blev fan assa god hehehe;) sen så massa skit lekoner:/ sen åkte elin o jag o åt kebab:P som vanligt ehe:P sen typ chilla sen va jag hemma till typ 5 så jag åkte till stallet o fixade o red min fina polle:DD så en helt okej dag men nu pluggar jag men fy va dt är trist-.- jag ska sluta gnälla nu;) så ja lite gött va dt ändå att börja skolan igen men fy va jobbigt dt va att gå i trapperna med mina fina blåaaa knän:'/ men nu ska jag ta en dusch sen blire mer nörda so boken får sova i min säng i natt:D kommer ju fan somna i boken...-.- ne man jag älskar att plugga:DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0