Dag 04 – Mina misstag

Dag 04 – Mina misstag

Asså har ju gjort ganska många saker som jag ångrar men asså mitt största misstag är nog endå att jag va din vän sorry med dt du gjorde var faktisk jävlit elak o dt är nt något jag bara kan förlåta men samntidigt är jag nt arg på dig vi har verkligen många fina minnen tsm:)är ju mest arg på mig själv vet nt vrf jag ska ha problemet att nt kunna säga nej asså dt är vad alla mina misstag bygger på att jag aldrig kan säga nej o jag fattar nt vrf dt ska va så jävla svårt för mig:s men ett stort misstag är att jag är för feg, för att ta självmord men dt är dock bara bra... men aa ibland kan man verkligen känna, för att bara försvinna spårlöst o ensam, till ett mörkt rum som liknar rymden  dt är där man vill ge sitt liv till ibland, o dt är verkligen hemsk att man kan må så dårligt att man har tanken på att släppa taget om livet o bara ta själen ifrån sig... o stänga ögonen för evigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0