Mhm nae skit helg...

tjo
va ju me chicco i jkpg o hon var nt alls sig själv i l.b men blev ba 4 fel ett nerslag men efter hon rev va hon faktisk någolunda fin:) sen i l.a va hon helt jävla galen hoppade åt alla håll hade ingen kontroll alls på henne o trav hoppade sista hindret som var en as stor oxer men fick två skit pet men sen i dag i tollsta va hon jätte trött i benen så hon ba drog o hoppade för lågt o i första klassen drog hon för mig o hoppade fel hinder jävla ponny aja hon var jätte fin :D men sen i stista klassen kännde jag bara så här vi tar en, bara kommer runt o få en bra runda skit samma om alla hinder åker bara vi har ett bra tempo o en lung runda o hon hade jätte fina språng bara dt att hon var så trött i bakbenen så hon orkade nt hoppa upp sig så tre hinder åkte ner men vi avslutade med ett miga språng på sista oxern som känndes skit bra fast resultaten suger o typ 2 timmar innan start fick jag veta att min västra kordsband är helt av o hon ba nu rammlar du nt av för då ryker nog bakre bandet oxå o dt vill jag verkligen nt!:P
sen blev dt att ta upp några hinder så att min lilla prinsessa kan börja träna lite mer på dt hon behöver frambenen o spänsen:)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är bra :)



gördu?:)

2012-04-22 @ 01:23:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0