då ve den hemma o allt är packat:)

i dag har dt varit full rulle hela dan<3 blev väckt av syrran o åt lite frukost sen viadare t stallet o sommar städa jo dt är jätte kul att skruba box vägarna;) men dt blev ju fint iaf sen fick morsan veta att den nya transporten va klar o dom åkte o hämtade den och syrran o jag hämtade hyrtransporten som jag o doddi åker me imorgon. sen blev dt att rida min sötnos som har tappat en sko men syrran får sko henne i morgon efter hennes tävling i mantorp. o sen blev dt att packa alla grejer tills i morgon då doddi o jag åker o hoppar en l.c:) har har ju varit jätte duktig nu på sistone:'D duktig ponny<3 o chicco får gå på peland i helgen vill helst ha lite koll på dmaen:P 
 
och nästa helg blire liseberg på lördag o sen tävling me chicco på söndag aa dom vanliga klasserna l.b l.a:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0