brännt mig:(

Hejsan i lådan:)
 
 
ja idag gick jag upp kl 7 fixade mig o sen drog jag t coop o hadlade frukost lr va dt nu blev senxP iaf så drog jag t station o satt där i en timma om nt mer o så tog jag 9.52 tåget t nkpg för att träffa en saknad grabb:) tror ni skitungen va vakne nä vem orkar gå upp?:P men iaf han vaknade ju till slut o sen blev dt en sväg o äta glass en ba chilla runt i nkpg o gå på dom förbannat läskiga brovarna men ändå riktigt mysig;) sen drog jag hem vid 17.35 o drog direkt till stallet o fixade men lilla maxen har blivit sjuk så mamma o jag va tvungna att köpa medicin o ge honom men hoppas han blir bra 40,5 grade feber hade han stakars polle:( sen hem o äta o nu sitter jag o chillar o saknar min syrra vrf är hon nt hemma när jag vill aja hoppas hon har kul men dt tror jag nog:)
 
jätte mysig dag verkligen förutom att jag har brännt mig:(
 
 
tävling i morron me två bus ponnysar:) doddi går bara l.c (90) chicco ska gå l.c (90) & l.b (100) bebis höjd igentligen men sista tävlingen inför sommar vilan:)
 
o på söndag går chicco samma höjd:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0